\
Jakie mamy dostępne metody reklamy ?
Małe i średnie firmy mają ograniczone możliwości wspierania swoich działań za pomocą ogólnopolskich mediów takich jak telewizja, radio czy gazeta. Są to duże nakłady funduszy które nie pozwalają mniejszym graczom aby mogli skorzystać z tych kanałów masowej informacji. Na szczęście są inne metody które są niezależne od wydawców czy właścicieli stacji. Mowa o mailingu reklamowym, który można za niewielką kwotę zakupić i szybko wysłać reklamę.
Dlaczego e-mail marketing ?
Jest to chyba najlepsza metoda dotarcia do potencjalnych odbiorców. Jedynie metody pozyskania baz danych ograniczają nasz zasięg dotarcia. Jeśli zaś zamiast pozyskiwać bazę wolisz szybko wysłać reklamę możesz w prosty sposób zakupić taką usługę u firm które już mają swoją bazę odbiorców.
E-mail marketing to wyjątkowa metoda. Gdyż reklama tak czy tak będzie miała styczność z odbiorcą. Każdy właściciel elektronicznej skrzynki pocztowej prędzej czy później zawiesi swój wzrok nad Twoją reklamą. Nawet jeśli mail nie zostanie otwarty to w pierwszym zdaniu możemy powalczyć o chwilę uwagi internauty. Wszystko zależy od treści reklamy a w szczególności w tytule maila i pierwszym zdaniu. Te elementy są widoczne natychmiast gdy dany mail zostanie zauważony przez właściciela skrzynki. Gdy mail zostanie otwarty, możemy już spokojnie w dalszej części przedstawić naszą ofertę.
Inne metody dotarcia do mediów ?
Jest jeszcze jedna metoda dotarcia do masowych mediów. W tym celu musimy stworzyć swoje „Biuro Prasowe” na portalu Centrum Prasowe. Dzięki przekazywaniu najnowszych wiadomości wprost do skrzynek dziennikarzy, masz okazję zaistnieć w mediach masowych. Dziennikarze cały czas poszukują informacji które posłużą jako temat nowego artykułu. Dlatego masz duże szanse że przygotowana informacja prasowa Twojej firmy może posłużyć jako taki materiał na artykuł. Dzięki portalowi Centrum Prasowe, masz możliwość za darmo dotrzeć do bardzo dużej liczby potencjalnych klientów swojej firmy.
Korzystaj z darmowej reklamy
Jeśli tylko masz możliwość, korzystaj z promocji i darmowej reklamy. Najstarsze porzekadła mówią że reklama jest dźwignia handlu. Jeśli tylko masz możliwość skorzystania z portalu który pomoże Twojej firmie w dotarciu do szerszej liczby klientów, to nie czekaj. W Twoich rękach jest przyszłość firmy.